torsdag 22 november 2012

Shopping

Idag på lunchen så åkte jag och Cissi ner till stan i Vimmerby för att kolla utbudet på Cubus, och jag måste bara säga, att jag blev överlycklig, jag köpte mig ett par jeans där, förstår ni på Cubus. Affären där man bara kan gå in och vända då storlekarna aldrig passar.

Provade den största storleken men fick faktiskt gå ner 2 storlekar, så kom i ett par jeans i strl 44, jag Tina Revelj kommer i ett par "vanliga" jeans. Jag tror inte folk förstår den känslan som jag upplevde i provhytten. Provhytten som alltid har varit bland de värsta ställena som finns där man alltid kommer ut missnöjd då alla kläder har varit för små.  Så detta gott folk är LYCKA!!!

Dessa köpte jag fast i svart och så slank det ner en scarf också samma som den på bilden fast en vinröd.

Friday jeans


På måndag så ska jag ut på första praktiken, jag är sååååå jäkla nervös, hur ska det gå?? Det är verkligen skräckblandad förtjusning att åka iväg på sånt, men det ska nog gå bra ändå=)

I skolan hade vi en skrivuppgift i svenskan och fick feedback på det ikväll, så lite positiv avslutning här idag


Hej Tina!

Jag har läst din text och den är mycket bra skriven. Jag har ingenting att anmärka på språkligt. Du har lyckats att beskriva dina tankar och känslor på ett mycket bra sätt. 

2 kommentarer:

  1. Fan så himla skönt det måste kännas gumman !!!!!!
    Har ju inte sett dig på länge nu men följer din blogg och ser dina framsteg.
    Måste ses snart!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det en härlig känsla att kunna gå in i en butik och köpa det man vill :) det lever man länge på. Nu kämpar vi vidare! Ha en bra helg!

    SvaraRadera