söndag 2 december 2012

Myselipys



Första advent, det är inte klokt så fort tiden går.
Julpyntade igår, så nu är det myspys här hemma, men granen får stå kvar i förrådet i år då vi har en karatekatt som älskar att hänga i saker=)

Photo: 1:a adventsmys

Första veckan på praktiken är gjord, bara en kvar, trivs som fisken i vattnet, känner att jag verkligen har valt rätt yrke. 
Så himla roligt. 

Känner inte alls för att komma tillbaka till skolan eller jo lite så jag får träffa mina underbara klasskamrater.
Bjöd mina kära arbetskollegor på saffranssnittar vilket var populärt. Nästa vecka blir det saffransmuffins med citronfrosting på att bjuda på=)
Photo: Bakade saffransnittar till praktiken imorgon. Mums så gott. Misti hjälpte till genom att välja julmusiken på spotify och jag konstaterade att hon inte tycker om Tommy Körberg;)

Nu börjar ju även hetsen över att hitta julklappar till alla och samtidigt bestämma sig för vad jag själv önskar mig. 

För tillfället har jag allt jag vill ha, min älskade kisse och min älskade sambo. 

Denna helg har varit i mysetst tecken, vi har bara varit hemma och tagit det lungt. Såna här helger behövs för att kunna varva ner utan plugg och en massa ståhej.

Men snart har jag jullov och det ser jag fram emot fast jag e lite bitter att jag inte får nåt julbord i år förutom julafton då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar