lördag 22 december 2012

Förberedelser

Dan före Dan före dopparedan, det är idag det. Tänk så fort det har gått.

Idag har vi varit och inhandlat det sista, så skönt att slippa trängas med folket nu.
Idag har jag gjort knäck och vitchokladischoklad,(långt konstigt ord) haha

Imorgon ska det bakas bröd och fixa 2 kg köttbullar ,och till kvällen ska vi hem till mor och far på uppesittarkväll,,mys.

Förresten , i tordags på julmiddagen så hade jag på mig min nya klänning som jag köpt. Och jag måste.nog säga att det är första gången jag ser att jag har gått ner i vikt. Kändes underbart. För det är lätt att missa det.

Titta får ni.se

5 kommentarer:

  1. Fin du e syrran men vems lösbröst e det till vänster i bilden ;)

    SvaraRadera
  2. Va fin du e kusse;) ha en härlig jul kramar

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det kul med nya fina klänningar där det verkligen SYNS att man har kämpat! :) Som min lila spetsklänning jag köpte i veckan ;) Hoppas morgondagen blir trevlig och att du klarar av julmaten. GOD JUL!

    SvaraRadera