tisdag 25 december 2012

Juldagen

Nu är denna underbara julafton över, en dag man längtar och väntar efter så länge och så tar den slut så fort.
Vi firade den hemma hos min syster och mina andra syskon och föräldrar kom och firade med oss.
En mysig jul med mycket mat, lek och skratt.

Jag fick så fina grejer i julklapp, en jättefin stekpanna, 2 klockor, 2 halsband, kuddar, fårskinn, Donna Karen parfym. Prenumeration på västervikstidningen och ett plånbok/mobilfodral.
Så mycket fint.

Misti fick igår en sele som vi testade igår, så söt hon är, tog tid innan hon vågade ta steget ut, men sen när hon fått känna lite på snön så var det inga problem.

Photo: Första gången ute, sötis. I sin nya sele som hon fick i julklapp;)

Var ute en sväng nyss med henne men idag var det mindre snö ute men desto mer regn=/ men hon lekte lite iallafall.

Idag blir det bara att ta det lugnt här hemma, jag har så djävulskt ont i min rygg, kan inte ligga ner inte sitta för länge, så länge jag står så känns det rätt ok iaf, skönt att man är ledig för det hade inte varit någon hit att vara i skolan med denna ryggvärk.

En bild till från igår
Photo: God jul

Imorgon är det annandag jul och det innebär som alltid att det bjuds på kalkonmiddag hemma hos mamma och pappa. Den godaste middagen på hela året. Sååååååå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar