onsdag 5 december 2012

Fulklapp

Fy hundan vilket väder! 
Det har inte varit allt för roligt dessa dagar att köra till praktiken i Ankarsrum. Har åkt hemifrån en timma innan så jag med säkerhet kommit fram. 
Imorse var inte ens E22:an plogad, illa!
Men men med en hastighet på 40 så tog jag mig fram och en stor värmande cafe latte startade min dag.

Idag har vi haft jullunch, de bjöd på gröt och skinkmacka och efter det så hade vi julklappsutdelning. Inte vilken julklappsutdelning som helst utan Fulklappen.

Fulklappen går ut på att alla som ska vara med tar med sig en sak hemifrån, det måste vara nåt som du inte tycker om själv som bara ligger hemma och skräpar. Sen slår man in den och sen så drar man lott vilken paket man vill ha, Haha ja vilken syn det var julklappar allt ifrån ett par gamla skor till skarvsladd.

Vilken underbart rolig dag, vilket gäng det är på min underbara praktikplats. Jag vill tillbaks, vill inte sluta!!!

Väl hemma så kom jag på att det är ju även dags för en annan att börja skriva önskelista, för vem vet, nån julklapp kanske jag får iår, man kan ju alltid hoppas iaf.

Detta är vad jag har hittat hitintills som jag önskar av tomten;



Denna finns på Gina tricot och kostar 129:-

Även denna finns på Gina tricot för 159:-
Klockan hittas på Guldfynd för 349:-

Sen är jag på jakt efter en bra skolväska. Det ska vara en liknande som denna, det måste få plats minst 1 a4 pärm och några skolböcker. Och med korta handtag. Lite krav jag vet=) Behöver inte vara svart, kan vara beige, grå, vit, vad som helst.


Det var det jag har kommit på förtillfället iaf=)

Nu blir det gos med karatekatten





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar