fredag 14 december 2012

Budapest och lite annat gott.

Haft en underbart lugn dag idag, lite plugg och sen blev det en fika med mamma.

Har även tittat på andra och början på tredje filmen om sagan om ringen, så snart är jag redo för The hobbit!

Nu ikväll så har vi varit hos syrran och käkat tomtegröt och skinkmacka, så mumsigt!
Så jag tog med mig en budapeststubbe som jag gjorde i eftermiddags, rätt så mumsigt faktiskt;)

Photo: Bakade en Budapestrulle till kvällsfikat

Den ser ju inte så jätterolig ut när jag inte kunde dekorera den eftersom den skulle ätas hemma hos Lena, men god var den iaf.
Nu är jag så trött så ögonen går i kors, det blir ett Albert och Herbert avsnitt sen blir det att stänga de blå.

Imorgon blir det en sväng på stan , hämta lite paket och kanske köpa några julklappar.

På kvällen tänkte vi äta lite julmat, måste testa för att se om jag tål det så jag inte ligger sjuk på julafton.
Mumsigt!

Förresten nu har jag ordnat på bloggen att det går att kommentera fast man inte har ett googlekonto, så kommentera på nu;)

2 kommentarer:

  1. Äntligen Tina. Det har jag väntat på :)

    SvaraRadera
  2. haha ser att Jimmy får va med på ett hörn nu ;)

    SvaraRadera