söndag 30 december 2012

Vad är det som har hänt?


Jaha då var det här året snart slut, helt galet vad fort det har gått. 
Mycket har hänt, förändringar i mitt liv som jag aldrig kunnat ana. 

Dagar som har varit underbara med skratt och tokigheter medan det har funnits dagar som har varit fyllda med gråt och ledsamhet.

Träffat nya vänner.
Ett nytt jag.
Ny bil.
Kissekatt.
Bytte jobb med studier.
Med mera med mera.

En sammanfattning av året med lite bilder=)

Vi sa hej då till vår lilla pärla, lilla corsan. 
Min ford opel corsa.


Vi bytte då till en Skoda.


 4 juni var det dags, dags för den dagen som skulle komma att förändra mitt liv, jag skulle göra en gbp.
Detta år har inneburit många tankar inför denna operation, men jag är oerhört lycklig att jag bestämde mig för denna, jag mår sååååååååå bra!!

 Detta kort är taget några veckor innan operationen.

Precis hemkommen från sjukhuset, omplåstrad=)

Hittade en rolig bild från i somras, när jag var med syrran och Anders till stallet för att se Matilda tävla, så rolig bild haha



 I augusti började jag skolan, började läsa till Läkarsekreterare i Vimmerby
Där träffade jag underbara vänner och trivs så bra med skolan, känns så rätt. Men en liten sorg att lämnat mitt jobb. Men än så länge finns det ju kvar;)

Den 28 augusti föddes denna lilla tös, Misti!
9 veckor senare fick hon flytta hem till oss, min lilla bebis. 
Hon förgyller min dag <3



Julafton hemma hos min syster, med min älskade sambo, fast jag kan vara jäkligt trött och sur på dig så ska du veta att du är mitt hjärta och att jag älskar dig så mycket.




Nyåret ska vi fira med Jimmys mamma och sambo, vi ville ha en lugn nyårsafton då vi inte vet alls hur Misti reagerar på smällarna. Men det gör inget, lika mysigt det=)

Så sammanfattningsvis så är jag faktiskt nöjd med detta år.
Hoppas att 2013 kommer bli ännu bättre än 2012.

Måste bara skriva en mening som jag hörde igår på tv;n. Det var en ung kille som led av en fruktansvärd blodsjukdom och var väldigt sjuk. Men han sa en grej som jag tyckte var bra sagt;

"Jag är född i en formsvacka men med ett leende på läpparna" 

Så med det vill jag önska alla ett


Gott nytt år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar