onsdag 19 december 2012

The Hobbit

Sicken morgon, en annorlunda mysig morgon då vi begav oss till Vimmerbys biograf för , en biograf som påmindes om våran gamla biograf Palladium.

Skolan bjöd oss på en specialvisning av The Hobbit!

Så vi plängde oss ner i en oskön stol, trångt som faen och där skulle vi sitta i 2 timmar och 45 minuter!
Men filmen var tokbra, grymma effekter och vilken natur, underbart!

Efter dessa timmar så kändes det både i rygg och ända att man suttit galet, men det var det väl värt=)

En rolig och mysig avslutning på denna termin, imorgon kör vi den absolut sista dagen men då med bara lite julmys.

Jag, Cissi, Jessica och Karin ska åka lite tidigare till Vimmerby imorgon så ska vi ut och käka lite lunch och shoppa lite julklappar innan vi beger oss för att äta julbord.
Jag tror det kommer bli en underbar dag.

Ikväll så har det bara blivit att ta det lugnt och slökolla på tv, musten har gått ur mig, så trött så trött, sov middag när jag kom hem vet inte varför jag är så trött, kanske att det är min järnbrist.

Fick hem ett papper från sjukhuset att jag ska gå och ta en massa mera prover nu, för att se vad som är galet, men men det kunde ha varit värre!

Nu ska jag gå och äta mina underbara kardemummaskorpor och kolla de sista avsnitten av Albert och Herbert.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar