måndag 17 december 2012

Styling

Ännu en tidig morgon, men snart är de slut för detta året i allafall.
Denna höst har gått fortare än nånsin, jag har haft så roligt och träffat såna underbara vänner, så lycklig!

Igår kväll satt jag här hemma och funderade ut vad jag önskade mig i julklapp av Jimmy, och då kom jag på att jag vill ljusa upp det lite här hemma och vill ha lite nytt, så vad passar inte bättre då att önska sig lite nya saker till hemmet.

Lite småfix blir det här hemma i mellandagarna, möblerna ska flyttas runt lite och göra det mer cosy och ljust.

Så detta hittade jag igår som jag blev lite förtjust i

Denna vill jag ha i soffan
Fårskinn konst 60x90 cm

Två av dessa , en på vardagsrumsbordet och en på matbordet

Dessa ljuslykter

LjuslyktaLjuslykta hus liten svart

Dessa sittdynor


Och slutligen de här kuddarna

Kan väl bli fint?

Sen så råkade jag gå in på IKEAs hemsida och det skulle jag inte ha gjort för hewweguuud så mkt fint, så jag stängde ner det fort och gick vidare=)

Nej nu är det dags att inta kaffet innan TPT kör mot Vimseby 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar