fredag 21 december 2012

Jul jul

Vilken dag jag hade igår, en underbart magisk dag omringad av goda vänner.
Det var ju dags för julbord och julspex med skolan igår,men Cissi, Karin, Jessica och jag åkte tidigare för att käka lunch i Vimmerby och sen handla lite julklappar.

Så himla mysigt, vi har det så roligt ihop vi 4. Är så glad att jag träffade dem, det förgyller skolgången något enormt.

Senare på kvällen så var det dags för julbord med hela skolan, och oj vilket julbord, en massa goda saker och kvällen avslutades med julspex som en annan klass anordnade, haha herregud så roligt. 
Jag skrattade så tårarna rann.
En perfekt avslutning verkligen.

Har snott lite bilder från gårdagen

Mina underbara vänner <3


Idag så åkte jag för att storhandla men jag var visst inte ensam att gå upp tidigt för att slippa köa, haha sååå mycket folk. Sen åkte jag och hämtade mamma för att åka och köpa de sista julklapparna.
Så nu är jag färdig med det, skönt.

Nu har jag storstädat lägenheten och avnjuter lite kaffe.

1 kommentar:

  1. Finaste älskade vännen min <3
    Glad jag träffade dig med :)

    SvaraRadera