lördag 29 december 2012

Då och nu



Idag fick jag några bilder utav systra mi, några bilder ifrån julafton.
Så satte mig och fixade iordning för att jämnföra bilder från julafton förra året, och visst är det skillnad.
Så roligt att det finns lite kort så jag kan kolla ibland, då det är svårt att se skillnaden i spegeln.

Idag när jag var på Karlssons med mamma och provade en mössa så stod jag framför spegeln där, och kände mig "smal" en märklig känsla!

Ställde mig på vågen idag så nu är det minus 36 kg, det går trögt att gå ner i vikt nu men så länge jag inte går upp och mår bra, så är jag nöjd.

Detta är bilderna från julaftnarna 2011 och 2012


Här så ska jag dra i en smällkaramell, därav minen haha



Den här bilden gillar jag, jag och min systerdotter Matilda


Här är vi igen, jag ,Elin och Matilda för cirka 7-8 år sen tror jag, 

Vi blev visst äldre hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar