måndag 22 oktober 2012

Misse

Dagarna går för fort och inlägg-ena här syns allt mer sällan.


Mycket har hänt sen sist, plugget fortsätter med en massa prov och andra roligheter. Jag som aldrig har varit någon direkt hejjare på prov så känns det som om det har vänt, har oftast bara nåt fel eller alla rätt, härligt!

Förra veckan så var jag ute med jobbet och åt på Sahara och tog några glas vin. Så himla roligt att träffa alla igen, saknar dom minst sagt. Fick en jättefint blomsterarrangemang av dom.

I helgen så åkte jag och J upp till Nora till hans faster med familj, det är så avkopplande att åka upp dit, inga måsten och inga krav utan bara va.
Lite shopping blev det ju såklart också;) köpte en blus, en spetströja och en kjol, örhängen och lite annat smått och gott.

Något annat roligt som har hänt eller rättare sagt ska hända är att J och jag ska bli med katt, en liten kissemiss ska flytta hem till oss och bli bortskämd. Efter helgen i Nora med två små katter så blev jag så kär så vi bestämde oss för att hitta en misse till oss också..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar