söndag 28 oktober 2012

Misti

Den 27 oktober 2012 är en alldeles speciell dag i mitt liv, dagen då våran lilla kisse flyttade in hos oss.

Vi har pratat en tid om att skaffa katt men inte hittat den "rätta" men så satt jag och tittade jag på en sida på nätet och där fanns hon, vår lilla sötis. Så vi åkte till Vimmerby igår och hämtade henne.

Och jag måste säga det att det är nog den keligaste katten jag stött på. Sitter jag i soffan så går hon längs kanten uppe på soffan, mot mig och till mitt ansikte där hon kelar för fullt för att sedan klättra ner innanför min kofta, och där är hennes plats. Hela tiden när jag sätter mig i soffan så kommer hon och lägger sig hos mig, så här;

Photo: Trött krabat


Så mysigt.

Så första natten gick bra inget pip eller nåt utan hon turades om vem hon skulle sova hos, sötisen.

Misti <3

Måste visa upp våran nya familjemedlem,=)

Photo: Kan det bli mer underbartPhoto: Våran nya familjemedlem Misti<3
Annars så har mormor varit och  hälsat på  och hon fick lite godis sen var mamma och jag och handlade tallrikar till vånigsfat som vi ska göra på tisdagkväll och så tog vi en gofika på Maxi, sen var Sandra och Jens här på fika. och nu strax kommer Malin, så fullt upp=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar