söndag 7 oktober 2012

Westerwik by night

Det går lång tid mellan gångerna man skriver, men det hinns inte med helt enkelt. Det är plugg jämnt, det finns alltid nåt att läsa till. Mycket prov har det blivit också och jag har ökat på förrådet med konstiga ord haha.

Imorgon är det dags igen och ännu ett test i svåra ord, får hoppas att det går bra, den här gången ska jag inte ha några slarvfel iaf som sist, ett litet ynka stavfel annars alla rätt, idiotiskt sånt stör mig.

Igår så provbakade jag en tårta till mamma och pappa som de ska ha till sin fest nästa helg, det skulle bli en tårta med daimfluff och vitchokladmousse, gott somt tusan men tålamod är inget som jag är född med så jag fyllde tårtan för fort och vad händer då? jo allt faller isär och åker ut på sidorna,,,,,,,,,,,,,,,,,,, så fort som fasen och täcka tårtan med marsipan och dekorera den hastigt, så därför blev den så misslyckad, men som tur är var det sjuuuuukt god iaf=)

Photo: Misslyckad hösttårta, fylld med daimfluff och vitchokladmousse

Jimmy och jag var och tog en promenad förut och hu hu nu är hösten här, vi gick ut till Tändstickan och runt där och tog en kaffe på mcdonalds, en härlig avslutning på söndagskvällen.



jag behövde en paus från pluggandet, men nu är det dags att ta fart igen, suck !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar