tisdag 30 oktober 2012

Kakfat och höstlov



Efter bara några dagar sen Misti kom så har hon redan vunnit mitt hjärta, min lilla kisse.
På morgonen när jag äter frukost så ska hon sitta på mitt ben och följa varje tugga jag tar.
Sitter jag vid datorn så hoppar hon upp på tangentbordet, eller så kryper hon in under min tröja och ligger där och snosar.

Hon är för underbar.
Det mysigaste är när jag sitter i soffan och hon kommer mot mig och stryker sitt huvud mot mitt och lägger sig tätt intill mig, då vill hon mysa och jag får lyfta på tröjan så hon kan lägga sig vid min axel. Idag gjorde hon så och vi somna både hon och jag och sov i 3 timmar=)

Nu på kvällen så har jag och mamma varit och gjort kakfat, ett jäkla liv var det att borra och stå i men roligt var det=)

Photo: Ikväll har mamma och jag gjort kakfat;)

Imorgon blir det att plugga igen då vi har prov i onkologi på torsdag, så här är det inget höstlov inte.
Men först så ska jag åka och storhandla och fixa lite innan det dyks ner i böckerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar