onsdag 15 augusti 2012

Strutsens leverne

Ibland så känns det som om man inte räcker till, jag skulle vilja hinna med allt och lite till, ha flera timmar på dygnet eller snarare mer piggare timmar på dygnet, jag är så trött. Jag vaknar ofta runt 4 tiden på morgonen och kan inte somna om, ligger och tänker och vrider och vänder på mig, och till slut så somnar jag. men det är ändå jobbigt att vakna till sådär.

Jag tror det har att göra med att jag har mycket i mitt liv just nu, operation, sluta jobba börja studera och en del tråkigheter.
Det är inte alltid lätt att gå med huvudet ovanför jorden, ibland så skulle jag vilja göra som strutsarna och stoppa ner i huvvet i jorden och stanna där en stund, lite lugn och ro utan att behöva fundera eller tänka utan bara att vara.

Ibland så kommer livet ikapp en, man stannar upp och funderar över sin situation, och visst så ligger 90% av situationerna på mig själv hur jag har hanterat och kommer hantera det men dom andra 10% är dom som känns allra jobbigast.

Nu kanske det låter som om jag är jättedeppig men det är jag inte men det är skönt att skriva av sig lite då det är svårt att formulera sig i tal.

Nu till helgen så kommer helgen som jag har väntat på läääääääääänge och sett fram emot lääääääänge, jag och Jimmy ska åka upp till min underbarste vän Annso och fira hennes prins 2 års dag.
Det ska bli hur mysigt som helst, kommer sno en och annan kram;)

Nu ringde matklockan, det är dags för taccogratäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar