onsdag 8 augusti 2012

Träskor, väder och bonade golv

Dagen har gått i rasande fart idag, men mycket har jag hunnit med så det känns iaf skönt.
Startade dagen hemma hos en vän där vi fika och prata om allt och ingenting och såklart så hann vi spela lite Wordfeud haha.

Sen åkte jag vidare för att köpa dessa läckerheter, var och tittade på dom igår men åkte hem och sov på saken om jag verkligen skulle köpa dom, och jag bestämde mig för att köpa dom såååå sköna=)
Fina va!!

TPT:n körde vidare hem till mamma och pappa , och där skulle jag bona golv, aldrig gjort det förut så nu är jag en erfarenhet rikare och även träningsvärk rikare=)
Fint och blankt blev det iaf.

Sen har jag bara varit hemma och degat i soffan och försökt mig på att sticka benvärmare med pippimönster, men jag gav upp, jag fatter inte haha. Så GUNILLA du vet vad du har att göra på nästa wordfeudjunta;)

Som alla vet så älskar jag att pyssla och det senaste pysslet är nu att göra en sorts Väderstation.
Så här ser dom ut, alla skriver jag likadant men bara att jag byter ut efternamnet. Så nu har min syster och hennes familj en och nu min mamma och pappa. Och snart ska jag påbörja min andra systers väderstaion.



Tänkte avsluta med en före och efter bild.
Så himla roligt att se förvandligen på kort då jag själv har svårt att se det när jag tittar mig i spegeln.


Det är 1 ½ månad imellan dessa kort.

2 kommentarer:

  1. pippimönster är väl inga problem ;) lycka till
    är ju jättestor skillnad mellan dina 2 foton :) vad roligt!

    SvaraRadera