torsdag 2 augusti 2012

sommaren 2012, så mkt mer än sommar

Dagarna går så fort så det är inte sant, det är redan 2e augusti, vart tog sommaren vägen? Om man nu kan kalla det sommar? Men jag måste nog ändå säga att jag är väldigt nöjd med sommaren 2012, kanske inte det bästa vädret men det har hänt så mycket roligt , så det kommer att bli en sommar att minnas.

I lördags så var vi på Bröllop, det var så otroligt fint och dom var så vackra. Jag tror jag skötte mitt uppdrag som toastmadame bra, för det kändes det som iaf. Så dom blev äntligen Fam Klaesson=)

I söndags så firades Andreas , min systerdotters sambo, en massa go fika och behövligt kaffe.

Sen jobbade jag i måndags för att sen vara ledig i 3 dagar då jag kommer jobba fre-mån nu.
Jag har hunnit med så mycket nu på ledigheten.

Mamma, Susanne och jag har gått på stan och shoppat, fikat hos mamma x antal gånger=)
bakat två Bananoffepajer , storstädat lägenheten, tvättat allt som går att tvätta i lägenheten, satt upp nya tavlor och nya rullgardinen.
Så det ska bli skönt att börja "jobba" så man slipper va "ledig" haha.

Imorgon så kommer Jimmys kusin med familj hit , ska bli kanonskoj.

Men en annan sak jag ser fram emot eller snarare längtar är till vårat symöte som vi ska ha på måndag, jag älskar våra symöten.

Men nu ska jag dricka upp sista slurken av kaffet för snart blir det sängdags.

ps; minskat 24 kg nu, helt otroligt. Nu kan jag inte ha några av mina gamla byxor längre.=)

1 kommentar:

  1. Om du har gjort allt hemma hos dig så kan jag göra en lista åt dig på vad som behöver göras hos mih ;)

    SvaraRadera