fredag 17 augusti 2012

Vänner!

Igår vad jag på första återbesöket hos kirurgen, både sött och salt innehöll mötet.
Det söta var att han tyckte att 25 kg var toppenbra på dessa 3 månader och att det stråla lycka om mig, det salta var då att jag hade dåligt blodvärde så ska käka ännu mera järn än vad jag gör. Och sen så såg han en förändring på sköldskötteln  så ska tillbaka om 4 veckor för att ta nya prover innan dom tar ställning till vad som ska göras.

Imorgon kommer dagen som jag har väntat på så länge, vi ska åka upp till min underbara vän Annso och fira hennes prins som fyller år 2 år. jag har längtat så länge efter detta och nu är dagen äntligen här!

Jag känner att jag har såna underbara vänner i mitt liv, gamla som nya. jag är så glad att jag och Sandra har funnit tillbaka till varandra och umgås som aldrig förr=) Sen Malin som äntligen flyttat hem igen, hon är en vän som man kan umgås med 1 gång i månaden 1 gång i halvåret men det känns som om man träffades igår, underbart!! Så tack för att ni finns och ställer upp!

Har köpt en klänning som jag trivs så bra i och känner mig fin, inte ofta man känner så men nu så=)

Nu blir det att inta sängen för vi åker tidigit imorgon till El sthlmo

1 kommentar:

  1. oj... hoppas det blir ordning på värdena! ...och, klänningen ÄR snygg :) du vet vem som tacksamt tar över om du tröttnar ;) Ha en go helg nu, Tina!

    SvaraRadera