tisdag 7 augusti 2012

Wordfeudmöte


Igår var det dags, en hel sommar sen sist, och som jag har längtat, SYMÖTE!!!
Jag älskar våra symöten, sitta och babbla och virka/sticka lite och äta nåt gott. Helt underbart.
Men igår så blev det inte så mkt till symöte utan snarare wordfeudmöte haha,

Lite nördar är vi allt haha, men kul har vi=)


I lördags så var det 3 månader sedan jag gjorde min operation, kan inte fatta att det redan har gått så fort och så bra! Tar mycket i trä nu när jag berättar för folk att jag mår så bra som jag gör.
Så det är till och med så att jag glömmer bort mig när jag äter, det blir att jag äter för fort men det får jag lida av efteråt, mår så syndigt illa men det går över på 1 timma.

Idag har jag varit hemma hos mamma och pappa och mamma har fått sy in 2 byxor och 1 kjol, känns helt underbart när jag tar på mig ett par byxorna så ramlar dom av=)
Så i BMI skalan så har jag minskat 5 steg, och -25 kg :)

Förutom att det var 3 månader sedan jag gjorde min operation i lödags den 4 augusti så var det även en annan speciell dag, och det var att jag och Jimmy har varit tillsammans i 4 år.
Så länge har vi stått ut med varandra haha
Älskar dig av hela mitt hjärta Jimmy!!!!



3 kommentarer:

  1. 25 kilo är mycket...Snart får du lägga upp före o efter...

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT är enda ordet jag har att säja, Tina :) Och så GRATTIS till de 4 åren då...

    SvaraRadera