måndag 24 september 2012

Höstkilon

Jag har det så bra, glömmer bort det ibland att jag faktiskt är riktigt bortskämd med att ha underbara personer i min närhet. Familjen och mina gamla och nya vänner så härligt att ha dem vid min sida.
Tack för att ni finns!

Måste bara visa min underbara Orkide som fick komma hem till mig i söndags, så vacker och så stor, den kanske inte ser så stor ut men mitt fönster är enormt och blomman ser kanske lite liten i fönstret men tro mig den är enorm=)





Vacker va=)



Annars så pluggas det på för fullt, två prov avklarade idag, proven var om blodet och farmakologi och förkortningar i medicinsk dokumentation. Det har även skrivits en hel del remisser, och det är så jäkla roligt att sitta och lyssna på diktat.

Imorgon så är det brandutb på skolan, hua så trist, trodde man skulle få slippa det nu när man sluta jobba=)

I söndags så var mamma och jag en liten repa på Dollarstore och då köpte jag lite smått och gott och gjorde iordning ett höstfat=)




Just det , sen har jag ju slagit ännu ett delmål, -30 kg är det nu, underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar