tisdag 18 september 2012

Regnet bara öser ner

Sitter alldeles ensammen hemma det enda sällskapet jag har är mina skolböcker och min stora kaffekopp, men det är skönt tyst.

Idag har jag hemmastudier ska lämna in ett arbete om anatomi nu innan kl fyra och jag är så gott som klar, ska bara finslipa lite så ska jag skicka in det.

Dagen bjuder annars på läkarbesök, städning och hem till mina älskade föräldrar.

I helgen så har vi varit i Göteborg med några av Jimmys familj, vi strosade runt i stan och avslutade kvällen med att gå på Liseberg. Jag åkte dock inte några karuseller förutom Kolorado och så gick vi i spökhuset haha vilken upplevelse=)

Vi bodde på Gothia towers och det var helt perfekt, så fräsch och snyggt och såklart så testade jag deras goda räkmacka, mums säger jag bara, så det var den dyraste räkmackan jag ätit 159 kr haha men det kostar att ligga på topp=)

På söndagen blev det bara att gå inne i Nordstan och sen käka middag ihop innan det var dags att åka hem igen, för att plugga till ett prov på måndagen, så fort tillbaka till verkligheten.

Men jag funderar på att åka till Linköping snart för att se om jag kan hitta mig några höstskor, har ju inte tillräckligt;)  Jimmy kan inte förstå att man inte "har" några skor när man öppnar skogarderoben och 20 tals skor ramlar ut;)
Nåt sånt här vill jag ha i höst



Nä nu är det dags att ta tag i städningen innan jag ska till läkarn.
Må gott

Foto

1 kommentar:

  1. Låter som en rolig helg syrran. Men kostade inte räkmackan mer. Var på Heaven 23 och åt räkmacka för 4 år sedan och då kostade den 169. Så din va ju riktigt "billig" haha. E fint på Gothia och Liseberg mitt emot. Nära och bra. Söt e du med <3

    SvaraRadera