lördag 8 september 2012

Lördag

Den här helgen kommer gå åt till att plugga , men det känns ok, har lärt in de flesta orden bara några enstaka som inte riktigt vill fastna ännu men det kommer=)

Imorgon så avslutas helgen med att fira systerdottern som fyller 12 år, ska bli trevligt att träffa familjen. Efter så blir det nog ett litet träningspass så jag rensar hjärnan innan jag sätter mig med de sista inför provet på måndag.

Idag så har mamma, syrran och matilda och jag varit och shoppat presenter till Bella, väl hemma så var det bara att hinka i sig massa kaffe så huvudvärken skulle släppa.
Huvudvärken blev nog antagligen efter träningspasset igår , körde ett nytt armpass och nacken tog säkert stryk utav det. Men nu är det ok igen=)

Satt idag och gjorde iordning lite bilder och kom på att jag har glömt att lägga upp bilder på bröllopstårtorna jag gjorde härrom veckan.


Sen gjorde jag även iordning en bild för att visa min viktminskning. Det är först på bild som jag förstår att jag faktiskt har tappat 28 kg och över 20 cm runt midjan som har försvunnit, och mer ska det bli!!!


1 kommentar: