söndag 9 september 2012

Palpera, PAD , you name it!

Sitter och tittar på X-factor och stackars människor som ställer upp och så går det åt pipsvängen, men måste ju ändå tycka att dom är starka och modiga som ställer upp.
Om jag skulle ställa mig på den scenen så skulle dom få ge mig ett x-antal groggar för att få se mina moves haha=)

Dagen har mest spenderats vid köksbordet med medicinska ord pärmen i vänster hand och kaffekoppen i höger,  det känns ok det finns ord som inte går att lära in så man får väl hoppas att man inte får dom frågorna ställda till sig, och får jag det så shit the same jag har gjort mitt bästa och det känns bra.

Som avslut idag så var jag på kalas hos Bella, gofika och gotårta och familjen, kan ju inte bli bättre.

Nu står en fläskytterfile i ugnen och grillas , så ikväll blir det en supersen middag men så e det när dagen inte blir som den skulle med sjukdom och tråkigheter.

Tog en bild innan jag åkte förut bara för att visa att tjockisar kan visst ha randigt, me love!!!! ;)


3 kommentarer: