fredag 7 september 2012

Ännu en dag

Dagarna går fort, det nya studentlivet har redan blivit en del av vardagen i mitt liv jag trivs som fisken i vattnet.

Själva utbildningen är tuff med många tunga ämnen och många svåra ord man ska lära sig men allt känns så bra då jag känner att detta gör jag för min egen del, för min framtid. Så idag har jag haft min första hemstudiedag och skickat in mitt första arbete, så det har känts både spännande intressant och nervöst. Men jag har gjort mitt bästa och det är huvudsaken.

Och så har jag väldigt bra klasskamrater, särskilt tre stycken som jag har så jäkla roligt med så det förhöjer ju dagen också såklart.

Det som har varit svårt är att få i sig alla mål mat om dagen när man pluggar och all vätska men det blir nog en rutin det med som jag kommer fixa. Nu har det varit några kvällar som jag mår så himla illa när jag har ätit fast jag har ätit 'bra" mat och inte för fort, så har börjat att äta lite tidigare på kvällen om det kan bero på att det är för sent.

Nåt som jag tycker är så jävla tråkigt rent ut sagt är att jag tappar så mycket hår, har inte haft utsläppt hår nu på flera veckor då jag tappar hårstrån hela tiden. Och det är inte några få hårstrån som faller utan väldigt mycket. Och när jag tvättar håret ska vi inte prata om hur mycket som försvinner.
Tyvärr så börjar det även synas att det börjar bli väldigt tunt, är så rädd att det ska bli så tunt så man ser själva huvudet=( Men det var fullt normalt sa ju läkaren så jag tror på hans ord men håller det på så här en månad till så kommer jag kontakta honom och fråga vad jag ska göra.

Men nu blir det lite knäckebröd och ett glas mjölk sen ska jag se på en av mina favoritfilmer, X-Men=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar