fredag 12 april 2013

Åldern tar ut sin rätt?=)




Då var det fredag igen, veckorna går så fort och helgerna kommer fortare än fortast!

Regn och rusk är det ute idag, men lite mysigt är det och det bästa är att snön försvinner allt mer och mer, så snart kommer kanske våren på riktigt.

Helgen kommer att bestå att ordna inför kalaset jag ska ha på söndag, blir lite middag och så då det endast blir fam Hallebjörk och mamma och pappa som kommer, så därför blir det att bjuda på mat, annars hade jag tänkt mig att baka kakor mm om alla skulle komma.
Men middag blir lika bra det tror jag=)
Efterrätt blir det ju såklart, och jag ska testa nåt nytt, igen;)
Tänk att jag fyller 29 år imorgon, bara 1 år kvar tills jag fyller 30.
30 år, ja då börjar man bli gammal, herregud!
Lite åldersnoja har jag allt, =)



I helgen blir det även att söka lite kurser på högskolenivå inom organisation och ledarskap, som jag vill läsa till hösten. Sen till våren blir det att läsa ekonomistyrning.
Det är så roligt att plugga.

Annars i helgen blir det mys med denna lilla gosing,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar