måndag 1 april 2013

Påsk

Påskhelgen är nu över, denna helg som innebär god mat och att få umgås med de man älskar!
Vi firade påskafton hemma hos mamma och pappa, lika trevligt som vanligt, och detta är det lilla bordet med gosaker som vi mumsade på.
Blir hungrig bara man tittar på det=)



Efter maten så gick jag och satt mig på altanen och njöt av de första solstrålarna på huden, nu är våren här, jag skiter i snön nu ska jag ha vår och jag tror nog att snön smälter bort mer och mer och inte kommer igen.


I fredags så åkte jag upp till Karlssons för att kika efter lite småsaker, men kommer hem med ett par byxor, ett par gröna byxor, jo jag Tina Revelj äger nu ett par gröna byxor, haha för ett år sen bestod min garderob av svart och nåt enstaka grått, nu har jag så mkt färger, och det är helt underbart.


Sen så bakade jag ju såklart en påsktårta till oss till påskafton, jag hade suttit och kikat i några dagar hur den ska se ut, och jag blev nöjd med resultatet, inte ofta jag blir det men denna gången så=)
Tårtan är fylld med hallongrädde med färska hallon och lemon curdgrädde, mums!
Spritsad med chokladsmörkräm.


Nu är det dags för mig att göra mig iordning för idag ska jag jobba på Tjustgården, ska bli spännande och roligt.

Tjing!

1 kommentar:

  1. Gud så fin du blev i byxorna gumman :) En riktig pingla! puss kram / Cissi

    SvaraRadera