tisdag 30 april 2013

Valborg

Sista dagen i april är det idag, denna månad har gått så himla fort.
En händelserik och trevlig månad på många sätt.

I helgen var jag och hälsade på min underbara vän Annso och hennes son Leo i Stockholm.
Jag passade på att åka upp med mamma och pappa för de skulle åka upp dit och bo på hotell, passa ju jättebra att jag följde med dem.

Mycket mys och skratt har det blivit och denna helg kommer jag leva på länge.
Och det allra bästa är att i Juni kommer de hit till oss <3

Lite bilder från helgen
Morgonmys


Lite lek i lekparken blev det ju såklart, och jag kom äntligen ner med rumpan i gungan, så lite gungande blev det=)

Bild: Härligt att komma ner i en gunga igen hihi

Bild: Saknar <3


Annso som är expert på att göra tårtor och annat gott, lärde mig hur man gör bebisar i sugarpaste.
Så detta är min första jag gjorde, gav bort den till mamma när dom kom och hämta mig, hon ville inte äta upp den , konstigt;)

Bild: Min allra första sugarpastebebis:-)

Så en underbar helg blev det, men en jäkla massa shopping=)
Så roligt att kunna handla normala kläder=)

En liten bild som visar hur galen våran kisse är, detta är en vanlig syn här hemma på gatan haha
Morgongympa kanske;)

Bild: Klätterkatten!!!!!!!

Ikväll är vi bortbjudna till Cissi med familj för att fira Valborg, något jag ser mycket fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar