söndag 14 april 2013

Kalas

En underbar dag, solen skiner och det är verkligen vår ute.
Vi har firat mig idag hemma hos mamma och pappa, vi bjöd på kycklinglasagne och efterrätt.
Vi satt ute på altanen i solen och njöt under hela middagen, underbara sol vad efterlängtad du är!

Till efterrätt blev det goda chokladkakor, Annsos mammas recept, som bara smälter i munnen



Och så gjorde jag en cheesecake med riven choklad i och ett täckte med chokladfudge, 
SLURP så gott.


Mitt presentbord, tack alla <3


Fick även dessa finfina armband som mamma har gjort.
Så mycket roligare att ha smycken som mamma har gjort, nåt som är gjort från hjärtat och så är hon så himla duktig, så jag är väldigt stolt <3

När vi kom hem så var Misti kelsjuk och såklart så ska hon ju få lite gotte när vi kommer hem=) 
Bortskämd? Javisst=)

Hon älskar att smaska på såna här sticks, men man måste hålla den i handen så hon kan tugga hehe och även ta bort första biten annars så äter hon den inte hehe


Mina rosor jag fick av Sus med familj fick en plats på vardagsrumsbordet, och Misti var snabbt uppe för att kontrollera läget vad det var för något, efter lite kel med rosorna satt hon sig brevid och räckte ut tungen, haha betyder det att hon tyckte dom smakade/luktade illa? 
Kommer jag få ha dom i fred?
Det återstår att se =)


På vägen hem från kalaset så stannade vi till vid affären för att köpa bröd, hon i kassan tyckte jag hade en underbart vacker klänning, så vårig och fin.
Så himla roligt att de säger så, man blir så glad.




Så tack alla som gjorde min dag helt perfekt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar