lördag 13 april 2013

Happy birthday




Ja men precis, idag fyller jag 29 år!

Har haft en lugn och skön dag och bara gjort sånt jag tycker om.
Började morgonen med att gå ut på en PW, underbart nu på morgonen, redan vid halv 7 så började solen visa sig och värmde.

Tog en bild , och tänk att klockan är bara strax efter klockan 7 på morgonen, och det är så vackert!


Sen var det att gå hem och äta frukost, mys och uppvaktning av älsklingen min.
Lite städ och tvätt och ansökningar till högskolan till hösten gjordes klart på fm.

Sen kom min systerson Zeb förbi, med den finaste födelsedagspresenten.
Han har gjort en tallrikshylla till mig, så underbart fin och han är så go killen <3
Vi satt och snacka en stund innan han begav sig hemåt.
Underbara Zeb, du förstår nog inte hur mycket det värmde i hjärtat!

Titta så fin!!!


Nu på dagen har jag förberett det jag kunnat inför morgondagen då jag ska firas av några i familjen.
Skönt att ha det gjort, sen blev det faktiskt att lägga sig och vila en stund och kolla insidan av ögonlocken.

Nu ikväll har vi ätit lite gott och mer gott kommer det att bli!
Hitta denna och det passar bra in på kvällen=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar