fredag 29 mars 2013

LÅNGfredag



Oj en vecka sedan jag skrev nåt här, haft en hel del att göra och inte känt alls för att skriva nåt för inget speciellt har hänt förutom plugga plugga och plugga.

I söndags visade mamma upp sina underbart fina smycken för vänner och familj, och bjöd på smarrig fika.
Jag hade ju gjort macaroner, som blev sååå goda så, och perfekta i sprödighet.
Men att dom tar en halv dag att göra, är det faktiskt värt=)


Mammas fina smyckesbord, hon är otroligt duktig min lilla mamma


Mamma och jag <3



Idag är det långfredagen, och den har verkligen varit lång, imorgon blir det påskmiddag hos mamma och pappa, så idag har jag förberett påsktårtan, bild blir det sen.

Min mamma var förbi igår och gav mig en supersöt påskpresent, den pryder fint i köket nu.


Nästa vecka är det påsklov, men med en hel del inslag av skolarbete och jobb för mig, men ska bli skönt att inte behöva resa nåt nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar