torsdag 14 mars 2013

Kör,kör och kör


En jätterolig dag i skolan, som jag egentligen trott skulle bli en tråkig dag.
Så roligt när man har fel gällande sånt.

Det jag menar är att vi har haft temadag i skolan idag och temat var


Det kom några körsångare och delade upp några klasser från skolan i två lag där vi sedan skulle lära oss att sjunga lite, så roligt och peppande.
Så hela dagen har vi sjungit, Jag kommer med Veronica Maggio, en låt som jag tyckt varit såååå tråkig och tjatig men som jag nu har gått och nynnat på hela dagen och kvällen=)

Igår så var det 130313 , 090313 förlovade vi oss så 4 år har vi varit förlovade, tiden går så fort.
Hittade en bild på oss från 2008,


Igår kom även min nya telefon, och wow vilken telefon, så mycket skoj.
Testade och tog ett foto på Misti, och så detaljfint det blev, man ser varenda pälsstrå, så fint.

Hon har blivit en stor tjejja nu, sötisen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar