tisdag 5 mars 2013

Unique war!

God morgon

Min svaghet här i världen är att jag kan sitta och googla i timtals, på olika saker, läsa och titta på bilder.
Allt ifrån husmorstips till världsproblem.
 I <3 Google ;)

Idag hittade jag denna, det här behöver nog alla tänka på flera gånger per dag.



Igår var jag på Zumba, så jäkla roligt men det kändes i knät. Många rörelser som jag fick hoppa över men vad gör det, roligt är det iaf.
Så fick jag ju träffa min underbara vän Cissi med, bara det gör ju hela dan=) 

Nu vill jag ha vår , satt och tittade på en massa kort igår och hittade detta kort från vår uteplats, ååå vår kom nu!!!!




Nähä nu ska jag ta mig ett snack med Misti som tror att det är ok att hoppa upp på fönsterkarmarna och hänga där, suck! 
=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar