onsdag 20 mars 2013

Vårdag vs snödag

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har inte haft varken tid ork eller lust att skriva.
Helgen bestod av att ta det lugnt och ha det bra.
På lördagen provade jag att göra helstekt kyckling i ugn, och fy farao så gottit det blev, mums. Fortsatte dagen i köket med att testa en ny kladdkaka som Cissi brukar göra, och ja nu har jag hittat en favorit, perfekt krämig i och god. Smeten var ju ett måste att testa;)


En fika hos syster yster hanns med såklart, denna gång bjöds det på underbart goda belgiska våfflor med glass mums


Så mycket gott har det ätits, men jag unnade mig det då jag var i simhallen i fredags, powerwalks både lördag och söndag. 

Idag har jag haft hemmastudier, så efter allt pluggande så blev det en fika hos mamma och pappa, handling och en simtur.
40 längder på cirka 40 minuter blev det idag, skönt!

På fredag så blir det att åka till Eksjö med skolan på studiebesök, ska bli spännande och se, hoppas bara att detta pissväder ger med sig, så man slipper slira runt.

Nej nu är det dags för tisdagsmys med tacos och walking dead med mannen i mitt liv och den sötaste kattens om sitter brevid och kommer tigga ost;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar