fredag 8 mars 2013

Tårta och 80-tal

Att vakna halv 7 känns väl sådär en lördagsmorgon, vaknade av att jag var så sjukt sugen på kaffe, så nu sitter jag här och dricker denna underbara dryck.

Igår var sista dagen på praktiken, så tråkigt att lämna dom, men det var en dag som avslutades med en massa skratt.
Jag bakade en rulltårte-tårta till dem med citronfromage och färska björnbär.
Bild: Tårtor till praktiken imorgon, fyllda med citronfromage och björnbär.

Den blev iaf uppskattad=)

Nu på morgonen så har jag gjort iordning tårta nr 2 denna vecka.
1 tårta till 2 tjejer med smink och orientering som intresse.
Inte det lättaste uppdraget men roligt är det allt=)

Bild: Dagens tårta. 1 tårta 2 tjejer med smink och orientering som intressen


Ögonskugga med pensel, nagellack som runnit ut, depend negellack och en iphone=)


1 orienteringskompass och en orienteringsskärm.

Ikväll så är det 80-tals fest , ska bli kanonskoj och vi har fixat och donat här hemma så utstyrseln ska bli så bra som möjligt. 
Haha kanske lägger jag upp en bild här;)

2 kommentarer: