måndag 11 mars 2013

Jo men så är det

Då var skolan igång igen, började med en lugn dag som tur är, men idag är det fullt ös igen.
Det blir föreläsning idag , en smittskyddssköterska kommer och ska prata heeeeeeeeela förmiddagen, men jag tror nog att det kan bli intressant.

I lördags var ju då 80-tals festen, så jäkla roligt vi hade.
Alla hade klätt sig så snyggt och gått in för det här med temat.
Vi åt god mat och dansade och lyssnade på tidsenlig musik.
Men fy hundan va kallt det var att gå hem så vi beställde faktiskt taxi längs vägen, det gick bara inte att gå, huu! Skönt att komma hem och krypa ner i sängen, den varma sköna sängen med en spinnande katt.

Så här blev min outfit hihi

Bild: 80-tals fest;)

Igår fick jag hem min nya mobil, men det tråkiga är att jag glömde beställa ett nytt micro simkort så beställde det igår och får vänta ytterligare några dagar innan jag kan börja använda den, suck!
Kommer dröja ett tag innan jag vänjer mig vid att ha en sån stor telefon.

Ikväll är det dags för Zumba, yeay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar