torsdag 7 mars 2013

Raggisar och ärtisar


Ultraljudet gick bra idag, men han hittade ingen cysta i knävecket så skönt, så nu väntar jag på vad nästa steg blir.
Efter sjukhusbesöket åkte jag förbi hemma hos mamma och pappa och där var min älskade brorson så mååååååååååååååååååååååånga kramar blev det och en innebandymatch hann vi med, gullunge!

Nu på eftermiddagen har jag bakat en tårtbotten till lördag då jag ska baka en födelsedagstårta och nu så bakade jag en tårta som jag ska ta med mig till min praktik imorgon, sista dagen imorgon=(
Bild lägger jag upp här sedan.

Ikväll så ska jag laga J:s favvorätt och eftersom jag inte tycker om den maten så gör jag en av mina favvorätter till mig=)
J får stuvade ärtor och morötter och falukorv och jag får raggmunk, mums!!!



Då jag fortfarande står still på vågen, men minskar i omfång så testade jag mina jeans som jag inte kunnat haft sen jag vet inte när.
Men nu så sitter som jutet , perfekt!!

1 kommentar: