tisdag 10 juli 2012

Dagarna går för fort, hinner inte med hälften av det jag vill hinna med.
Vädret har varit allt annat än bra, för fy fasen vilka regnmängder det har varit.

Om en vecka så börjar jag jobba igen efter att ha varit hemma i 6 veckor, så denna vecka ska jag njuta mer än nånsin då jag vet att det är min sista semester på flera år, för sen blir det sommarjobb som gäller...

Annars så har min helg varit helt underbar, firade mina systrars män och som vanligt så har vi skitskoj.

Nu i helgen så är det Visfestival, och förr om åren när man var liiiiite yngre så var ju denna helg årets höjdpunkt, men nu njaaa!

Men på lördag kväll så ska jag och J gå en sväng på Viiis och kolla läget.

Nu ska jag iväg till Sandra för en fika, men först bjuder jag på några bilder=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar