lördag 21 juli 2012

Gränsö kanal

Åh vilken underbar dag det har varit idag, solen skiner och jag mår verkligen toppen bra.
Har jobbat idag till 2 bara rena lyxet=) Men man kan ju inte riktigt klaga när man har en sån här utsikt när man åker runt i jobbet


När jag kom hem så började vi städa min lilla ford opel corsa då den ska säljas, så det dammsögs och dammades och lagades lite så nu e han sååå fin så.

Sen satt sig hungern igång och vi åkte och handla på Sibylla och åkte och satt oss och käka ute vid Gränsö kanal. man får ju passa på när det är så fint väder.
Men vi konstaderade att nästa gång vi ska handla på Sibylla så får jag bara köpa en barnmeny haha för jag åt 2 tuggar hamburgare 2/4 bröd salladen på halburgaren och 1/3 av pommesen sen blev jag proppmätt. valde ändå ett Greenmeal med fullkornsbröd.

Och det är väl konstigt, när jag är hemma och vi ska käka middag tex potatis , kassler och grönsaker så äter jag 1 dl av varje men blir inte nåt vidare mätt utan mera nöjd. Nu när jag åt "skräpmaten" så blev jag mätt av så lite, vad kan det bero på?

Sen tog vi en liten tur med vår nya bil och kollade in en massa fina hus och drömde oss bort.

Ikväll blir det lugnt då det är arbetsdag imorgon så det blir en film och några koppar kaffe så jag inte somnar redan nu=)


Haha något jag konstaderade när jag såg detta kort som jag tog idag är att mitt vänstra öga är mkt större än mitt högra, det har jag aldrig sett förut=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar