måndag 2 juli 2012

Öland

Väskan är packad, matsäcken är fixad nu väntar jag bara på  mitt resesällskap.

Idag åker jag till Öland med mamma och pappa och stannar i några dagar, ska bli jätte trevligt.
Jimmy får stanna hemma då han jobbar hela veckan.

Så denna vecka kommer bli händelserik, först nu då Öland, sen min systers man fyller 50 år och sen min andra systers man fyller 45 år.

Men det ska bli roligt, älskar när det händer lite.

By the way, det kg jag gick upp nu när jag började med puré perioden är nu borta=)=)=)
Så skönt, hoppas att den här platån är över och att jag går nerår nu igen.
Tog på mig en klänning idag som jag inte haft på många år, satt som ett smäck=)

må gott

1 kommentar:

  1. Barre njut nu. Sååå bra att du kommer iväg lite och får tänka på dig själv. Och mamma och pappa kommer billigt undan du varken äter eller dricker nåt nämnvärt. Hade varit värre om jag varit med.....fråga pappa hehe. Ha det bra på underbara Öland :D

    SvaraRadera