torsdag 5 juli 2012

Man ska ha husvagn!!!!!

Hemkommen från ett soligt Öland, Öland levererar lika mycket varje gång man kommer dit.
Pappa , mamma och jag har varit iväg några dagar och haft det toppen. Vi har hunnit med en massa roliga saker så som shopping, fika med min farbror, fika med min bror +familj som även var på Öland.
Käkat massa gott, tittat på en massa fina saker. Ja dagarna har varit helt kanon.

Tyvärr så går dagarna för fort när man är iväg, men men då får man längta lite mer.

Jag älskar verkligen att åka och semestrna med husvagnen, det ger en sån ro att komma iväg.
Pappa och mamma berätta att dom köpte sin första husvagn 1990 så man kan alltså säga att jag har varit på husvagnssemester i ca 22 år , underbart!!!

Så tack än en gång älskade mamma och pappa för att jag fick följa med er <3<3

Imorgon fredag så ska vi på 50 års kalas, det är min systers man som fyller, ska bli kanonskoj.
och på lördag ska vi på 45 års kalas då är det min andra systers man som fyller år, så det blir många roliga kalas under helgen.

Nej nu så jag jag gå och plocka undan mina grejer som jag har köpt hem, blev ju en hel det;)
tex; 2 par byxor, 2 par skor, smycken, massa roligt från IKEA , en klänning och en massa annat skoj=)

kram kram

1 kommentar:

  1. Trevligt Tina. Nästan alltid skoj att få komma iväg från vardagen... och shoppa är ju jättekul :)

    SvaraRadera