fredag 20 juli 2012

jaha ja

3 dagar har jag jobbat sen semestern och hej och hå så fort och bra det går. Nu börjar nedräkningen till skolan börjar. Det ska bli så spännande.
Ett nytt år med en massa nya roliga saker som kommer hända, ser fram emot dessa år, äntligen dags att ta sig i kragen och bli nåt.

Nästa helg så är det ju bröllop, och jag har letat som en galning efter en klänning och jag tror att jag har hittat den med stort D, jag har skickat efter den så jag vet ju inte än om jag måste panikshoppa klänning nu i dagarna som kommer=)

Ikväll kom jag på att jag har inte klippt mig på väldigt länge och tänkte att jag chansar och hör med min underbara personliga frisör Julia om hon hade tid med mig, och så spontan som hon är så satt hon 20 minuter senare vid mitt köksbord och sörpla kaffe, det kallar jag service;)

Så nu är jag nystajlad och det är så skönt att fått bort det enormt skadade håret... Tack vännen!!!

Nästa vecka har jag en del på listan som ska göras, på måndag så kommer min goaste underbaraste Gandi hit, och stannar till fredag, vad jag älskar den hunden. Ska bli så mysigt..
Och på kvällen ska vi gå på allsången i stadsparken då pappa ska sjunga . sen blir det att leta slips till Jimmy , slipa på tal och hitta lite accecoarer till the wedding.
Men jag älskar att ha mkt att göra så det kommer gå kalasfint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar