måndag 28 januari 2013

Blandning av sött och salt

Måndag kväll, sitter och färgar ögonbrynen nu så så fort det e klart så blir det läggdags, sååå trött!

Dagen har verkligen bjudit på både sött och salt idag, på fredag väntar jag ett samtal som ska förhoppningsvis blir alldeles perfekt.

Men idag så har jag haft så himla ont i bröstet, jag har haft det till och från efter operationen men idag har det suttit i nästan hela dagen och fortfarande, det är som ett "hak" i bröstet.
Innan när jag har haft det så här så har det räckt med att jag har sträckt på mig men den här gången sitter det fast.
Kan inte förstå vad det är, men jävligt ont gör det och blir lite orolig över vad det kan vara.
Så har det inte gått över till imorgon så blir det läkarn för min del på onsdag.

Imorgon blir det Zumba igen, så roligt. Nya träningskläder har inskaffats. Så glad att Cissi övertalade mig att följa med och testa.

På onsdag kväll är det symöte


Haha ja det där är nog vi om några år haha.

Har nu tittat lite på familjen annorlunda, kan inte låta bli att tänka egoistiskt och tycka att livet är rätt så jävla orättvist. Där ploppas det ut barn stup i kvarten men hos en annan finns inte den turen.
Så orättvist!

Men finns det hopp.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar