torsdag 3 januari 2013

Shopping

Efter en mysig dag i Linköping med mamma så är jag rätt trött.
Hade så svårt att somna inatt, det ville sig helt enkelt inte.

Men med en balja kaffe så bar det av till Linköping, en jäkla halka var det iaf, fick köra cirka 50 km i timmen dit, drygt som fasen men hellre det än att ligga i diket.

Ååå om jag hade varit miljonär så hade jag rensat en och annan affär, så mycket fint men så dyrt.

Men fick med mej en hel del hem ändå


Dessa finisar.
Det är så roligt att kunna köpa stövlar, då jag har haft så feta vader så har jag inte kunnat haft stövlar innan men nu så går dom på smärtfritt=)


Denna goding fick också följa med hem, äntligen har jag hittat en rejäl i läder, denna kommer garanterat hålla i många år. Så nöjd!!!

Sen blev det två tröjor, halsband och lite smått och gott från IKEA.

Imorgon blir det Norrköping, ingen rast ingen ro;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar