tisdag 22 januari 2013

Hej och hå


Försöker hitta något bra alternativ att ha som mellanmål till skolan.
Då dietisten säger att jag måste få i mig protein, fett och någon form av mjölkprodukt i mellanmålet så blir det svårt att kunna få till det när man är i skolan.
Det måste vara nåt som tål rumstemperatur, just nu blir det bara en frukt kl 2 men det är inte tillräckligt, då är jag så hungrig när jag kommer hem vid fem så det måste vara nåt mer.

Har kikat på dessa, kan det va nåt tro.
Honungsfröbit med hasselnötter och aprikoser 

Vi får väl se vad jag hittar på till helgen.

Igår så var jag och Cissi och träna i skolans gym, styrka i 30 minuter och sen så cyklade jag och Cissi tog crosstrainern. 
Så igår så cyklade jag 1 mil på 20 minuter och 1 sekund, det är nåt som ska slås på torsdag, kul med en morot=)

Nu är jag nyss hemkommen från zumban, det är så jäkla roligt, 1 timma går för fort, men jag tog ut svängarna ordentligt ikväll så träningsvärken lär väl infinna sig.

Efter att ha druckit skolans påstådda kaffe hela dagen ska det nu bli gott med riktigt kaffe, extra stark Zoega, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar