fredag 11 januari 2013

Gymeligympa

En hel vecka har gått, så fort det går. Men det måste bero på att jag trivs så pass bra med skolan och mina underbara klasskamrater.

Det blåser storm ute idag och snön yr som bara den, skönt att slippa ge sig ut.
Såna här dagar tänker jag på mina gamla arbetskamrater som kämpar dagar och kvällar i snön.
Stor eloge till dom.

Denna vecka förutom några få undantag har jag börjat äta lite sundare, ännu mera sallad och mer noga med mina mellanmål.
Visst sötsuget finns där, men endast på helgen så blir det nåt gott.
Sen har jag även försökt att träna lite här hemma, och det går toppen.

Och idag har jag Cissi och Karin varit och tränat på skolans gym. Många maskiner som var trasiga men kunde ändå träna en del, så imorgon lär väl träningsvärken infinna sig.
Körde lite mage här hemma sen då det blev mest ben och armar på gymet.

Sen så ska jag faktiskt gå på Zumba på tisdag, känns jätteroligt men samtidigt jäkligt nervöst.
Jag som har undvikit all träning bland folk för jag inte vill ha blickarna att svullot kommer och ska "träna" men nu är jag snart 30 och 36 kg lättare så nu ska jag glömma dom tankarna och shaka på fläsket=)

Å det är väl så här det kommer att va haha


Shit the same, kul ska vi ha. 





Min lilla tisse med musen hihi <3

1 kommentar:

  1. Bra inställning till träning du har! Håller helt o hållet me dig om att man går ju dit för att förhoppningsvis ha roligt o skita i hur det set ut. Alla har vi varit nybörjare nån gång!
    Fortsätt så!
    Själv har jag börjat gilla att springa.
    Jag som ALDRIG gillat det innan ska nu träna inför tjejmilen i år!

    SvaraRadera