söndag 6 januari 2013

Eine veine

Julen varar ända fram till påska.............. Men inte här hemma hos oss. 
Idag åkte allt bort, är så glad att jag inte tog fram allt i år, förutom de stora tomtarna och stjärnorna. 
Julgranen skippade vi.

Igår så var vi hos min syster och firade min systerdotter som fyllde 24 år.
Jättegod mat och trevligt sällskap och så spelade vi en spels om heter Med andra ord.
Så förbannat roligt.
En del vin och cider slank det ner också, mums!

Photo: Eine veine glase on the lördagskwäller;)

Förutom att julstöka idag så gick jag in på skolmailen där det stod att vi hade en sisodär 80 latinska ord att översätta tills imorgon, kul!!!
Men dom är översatta och klara nu iaf, så nu börjar allvaret igen.

2 veckors jullov är förbi, nu är det dags för termin 2 och imorgon rullar TPT till Vimmerby igen!

Photo: Jag vann;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar