onsdag 16 januari 2013

Jo men så är det



Vilken underbar vecka, så mycket nytt i mitt liv. Jag har släppt på mina hämningar och struntat i vad andra tycker, och det är ett stort steg för mig.
Det handlar alltså om att träna inför en massa folk, har aldrig vågat att träna inför folk på olika instanser på grund av att jag tycker att jag blir så pass uttittad. 
Jag kanske inte blir det men det känns som så iaf.
Men så kom Cissi in i mitt liv som peppar mig till 100 % och visst det har även min familj och sambo gjort i alla år, men på nåt sätt så var det Cissi som fick mig att hänga på.
Så nu har hon fått med mig på Zumba=)

Älskar ju och dansa och så men hmmm inför folk, och jag säger som Magnus Uggla  "jag dansar aldrig nykter" haha men med hennes pepp så gick vi iaf dit.
Oh fy fasen så roligt det var så hepp hepp så anmälde jag mig för våren=)

Nu är jag nyss hemkommen efter vi har varit i simhallen och simmat, och det ska jag säga att det är det störta klivet jag har gjort på läääääääänge, jag Tina Revelj i bikini i simhallen bland en jäkla massa folk.
Hade någon sagt det till mig att jag skulle göra detta för några år sen hade jag bara skrattat åt dem men idag så hände det=)
Tack Cissi <3


Nu är det ju inte vi som är på bild men haha såna simringar skulle vi ha behövt då våra skrattanfall kom så pass olägligt i bassängen så drunkningen var ett faktum haha.

Efter storhandlingen på Maxi så avnjuter jag nu lite kaffe, och snart dags att skicka iväg hemuppgiften som vi har idag på Anatomin.










1 kommentar:

  1. Naaww så söt du är vännen min <3 Tack för du peppar mig med. Vi två tillsammans är oslagbara!
    Du är så duktig och jag är superstolt över dig!

    Kramis fina!/Cissi

    SvaraRadera