söndag 20 januari 2013

Helgen


Fönsterkatten!
Undrar man nångång över vart Misti kan tänkas vara, då är det bara att leta i nåt av våra fönster. 

Nåt hon har börjat med nu är att gömma sig bakom gardinen och jama som fasen tills vi kommer och drar bort gardinen, antar att det är hennes sätt att leka kurragömma på=)


Jag kan inte gå två steg utan att Misti är min trogna följeslagare, går jag och vilar, tittar på tv eller lagar mat ja då är hon en meter ifrån.
Eller som igår när jag skulle plugga ja då sätter hon sig demonstrativt på pärmen och blir tokkelig, sötis!

Annars denna helg har gått i lugnets tecken.
Sandra och jag hade en snabbdejt igår och gick i några affärer för att sen ta en fika.
Myspys!

Idag har jag ännu en gång rensat klädgarderoben, jag har inte mycket kläder kvar nu.
Skulle behöva köpa mig ett gäng tröjor, det är dom som inte sitter bra nu, har plockat fram mina jeans som jag inte kunnat ha på år och dar som sitter liiiite för löst nu.

Annars så har jag tränat lite hemma , har hittat några bra träningsvideos på youtube, nån jag tycker är så bra är denna kvinna
Jillian Michaels.
Jättebra träningsvideos, som man lätt hänger med men blir sjukt trött av, alltså perfekt=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar