onsdag 20 juni 2012

- 17 kg :)

Idag har det verkligen varit sommarvärme, helt underbart!

Åkte bort till min syster och tog en kaffe ute i trädgården. Det är nackdelen med att bo i lägenhet, man har ingenstanns att ta vägen i värmen, och fast vi har en helt underbar uteplats så är det gassande sol hela dagen och det blir för varmt.
Men det blir att jag kommer gå ut och sätta mig där ikväll med en kopp kaffe och läsa tidningen, underbart=)

Imorse ställde jag mig på vågen och det konstaterades att jag har gått ner 17 kg sen 14 maj,  det är otroliga siffror egentligen , 17 kg!!!

Nåt tråkigt i det hela är att det har börjat vara i såren så ska till läkarn imorgon , så jäkla pissigt rent ut sagt. Hoppas det ordnar sig, vill ju inte ha en massa tråkigheter med det nu=(

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom vad som ska handlas inför midsommar.

2 kommentarer:

  1. Wow vad mycket du gått ner! Shit vad det måste kännas roligt!
    Du vet väll att det är 34 paket smör, eller 17 liter mjölk. Prova o lägg 17 kg i en väska o känn på det. Först då fattar man hur mycket det är.
    Stort grattis!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det rättar till sig med såren! Bli inte deppig nu, du har ju varit så duktig! 17kg...! Liksom, jag har -18.5 på 15 månader... du har gjort det på lite över EN månad :)

    SvaraRadera